زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید استقلال را بشناسید+ بیوگرافی

  • کد خبر: ۱۲۹۷۱۹
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید استقلال را بشناسید+ بیوگرافی
در اقدامی عجیب، امشب آجورلو برکنار شد و فتح‌الله زاده به مدیرعاملی استقلال رسید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، امشب در اقدامی عجیب، هیات مدیره استقلال تصمیم گرفت آجورلو را برکنار کند و فتح الله زاده را به جای وی بر مسند مدیرعاملی استقلال بنشاند، اما فتح الله‌زاده کیست؟

بیوگرافی علی فتح الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده خویی یکی از مدیران فوتبالی و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال است. بمب خبری او انتقال مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال بود که از آن روز در بین هواداران استقلال محبوب گشت، اما او بعد از یک هفته از مدیر عاملی باشگاه استقلال استفعا داد. 

اوبعدها دوباره به مدیرعاملی باشگاه رسید.

هفته‌نامهٔ فوتبال و مجله خانوادگی روز‌های زندگی متعلق به او بودند. فتح‌الله‌زاده در عرصه سینما نیز فعالیت دارد که سرمایه‌گذاری در مثلث آبی و همراهی در تولید فیلم آبی به رنگ آسمان از جمله کار‌های وی بوده‌است.

وی در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۸ با مصوبه هیات مدیره باشگاه به سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد، اما تنها در کمتر از یک ماه بعد از آن از این سمت کناره گرفت

فتح‌الله‌زاده تابحال مدیریت باشگاه فوتبال استقلال تهران را در سه برهه زمانی و به مدت بیش از ده سال عهده‌دار بوده‌است و توانسته سه بار به مقام قهرمانی در لیگ، چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی و یک دوره به مقام نائب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->